Thursday, August 25, 2011

ditutupii :(


niy nk cakap niy , err , pagi td , amboiii , seronoknyaa aku tnguk arina cerita pasal BF dea , aku pon sebok nk bercerita #tp bf tade ehh tk pelha , bnyk cerita pasal F aku bolehh cerita tp semuaanyaa aku dah cerita awal awal , aku asyik ulang cerita yg sama jehh , smpai arina cakap "aku dah tahuuuu lhaa semua cerita kaw tuu nty F blaa blaaa blaa , kaw jpe kt bndar blaa blaa blaa ~ aku naik hafal cerita kaw . kaw lupakan jehh lha dea aku risau dho tnguk kaw mcm niyy madah nama dea jehh kaw jadikan statement , lama lama kaw tk gilaa , aku yg jadi gilaa" hmm , maaf arina aku tk tahu nk berkongsi cerita apa dgn kaw tentang kehidupan aku , tade yg indah selain bersama F maaf sekali lagi haih , smpai satu class semua dah bosan dngar cerita aku madah suara aku jehh palingg kuat HAHAHA :D sikit sikit cakap " KALAU ADA JODOH , KITA JUMPA LAGI" ! semua tegur , "tk habes habess kaw niyy tahu lha suara comel" HAHA puihh , amboii pndaii bodekk ehh kaw . haha , gelak , golek , lompat , baringg , ketawa , dekah dekah blogger-emoticon.blogspot.com, semua dgn membe membe blogger-emoticon.blogspot.com, tade membe :) tade lha MUYIEN MIYIEN blogger-emoticon.blogspot.com thankss kawan blogger-emoticon.blogspot.com