Wednesday, August 24, 2011

Kenangann :(

baring baring atas katil mata usha usha sekelilingg amboii seksi nyaa ibu tukar baju depan aku HAHA malu malu hesh , tiba tiba mata terpandangg handphone putih aku yg lagi satuu tuu atas meja , dgn pantas aku amek , hati tergerak nk tnguk text , alahaii lamanya tk bukak hp niy , bernyawa lagi rupanya HAHA sekali dah bukak inbox blogger-emoticon.blogspot.com brrr , masihh ada lagi rupanya text text aku dgn F duluuu aku baca satu satu . harr korangg nk tahu kejapp terpaksa penatkan diri nk copy balik kt sini , bukan sikit taw , BANYAKK WEHHH

antara text yg tersisa

berani lha yang :)

belagak apanya

bby , biy nak mandi jap tau , iloveyou

yayangg :)

buad apa :)

kenapa ketokketok

oh oh , bby , biy tgh online niy

okay

tenet lembab lha yang , hmm

dkat ruma cousin lagi , esok baru balik

ibu amek esuk , kenapa entah , grr

dea cakap , biar mak kaw amik , malas nak hantar , grr

pakai broadband maxis , tk tahu kenapa

kalu nk laju pakai apa

oh oh , unifi apa hikhik

yela , tk tnya lagi , buad apa

main game , hikhik

PSP cousin , nk onl lembab

haha , kite bakor , dah makan

belum lg , lapar :(

bby suapkan lha , hikhik

hikhik biy nk makan jap taw

yayang :)

main game , malam biy call taw :)

yang (aku tk reply text dea :) HEE )

imy too yangg

yayangg (niyy pon sama , time niyy aku buad apa tah , tk reply text dea )

yayang :)

bby imissyou

bby kenapa tak reply text biy hmm (kesian dea tnggu aku riply )

call sekarang ehh

sayang , iloveyousomuchh , don't leave me okay , night

sayang :)

sayang (aku lmbat reply )

jgn nk tidur lmbat lmbat m nite nite , iloveyou sayang mmuaaahh muaaahhhh

sayang (niy pon sama . sebab aku riply lmbat )

lama betol gosok baju

iye yang tk dapat ke

code dea apa bby letak
(time niyy , hp biasa aku , kenapa tah , code tetiba tk boleh ynlock , mcm yal , err , nasib baik ada F aku relax sikit time tuu , tade lha menggelibas HABESS )

biy tk tahu , biy dah tk pakai code

kejap eh , biy nk pack

cuba off kn , biar 1 hari off , buka battery , then try unlock esuk pagi

try lha , entah entah boleh

bukan sekejap lha , try bukak batery smpai esuk ptg , boleh punya

biy dulu pernah jadi mcm niy , lupe pula , hihi

a'ah , hp pnye lock lha

kejap lagi biy call

bby

okay , iloveyou

rindu bby juga

sayang lah , sayang sesangat , kenapa (aku tnya , dea sayang aku tk HAHA )

bby tk tydo lagi

alololo , tk ngantuk kalu ngantuk tidur tau , iloveyou

rindu niy , awak awak

sayang lah , awak awak

awak permata hati kite tau , tak ada awak , gelap jeh hati kite , awak awak , kite siapa dekat awak (aku tnya , aku niyy siapa pada dea jawapan dea , aww )

iye ke heee :) (aku jawab , AWAK SEGALANYA PADA SAYA )

iloveyou

kejap lagi niy tydo kot , bby tydo sekali tau

kenapa

hmm , tahu , rindu nty kan :)

nty dah habis , biy terus text bby , taw :)

bila nk tydo niyy

alaa tydo sekali jom :) cepat

sini sini , biy bobokkan

alaa jauhh

DAH blogger-emoticon.blogspot.com SAMPAI SINI JEHH blogger-emoticon.blogspot.com
sorry lhaa :face35:, aku malas nk copy sekali apa yg aku reply kt dea :face60:, tp aku ada lha tulis tulis , takut takut korang tk paham knblogger-emoticon.blogspot.com

see , bnyk kn perkataan ILOVEYOU yg dea cakap , tuu harr , semua tulisan yg aku warnakan wara HIJAU , semuanya hanya sekadar ucapan tp sebaliknya huh :( dea tingalkan aku , dea tk kasik aku tinggalkan dea , tp dea sndiri yg tinggalkan aku . ehh dho , sakit gilaa rasa

p/s : ehh awak , kalu baca baca balik semua text awak niyy kan , semuanya mcm TIPU TIPU BELAKA , pndai awak mngayat kn awak memangg suka ehh game ppuan oke stylee blogger-emoticon.blogspot.com saya tk cakap awak jahat , awak baik blogger-emoticon.blogspot.com, boleh npak dari text textblogger-emoticon.blogspot.com awak yg kt atas tuu , awak SUMPAH carring gilaaa saya rasa tenangblogger-emoticon.blogspot.com bila dgn awak hmm blogger-emoticon.blogspot.com awakblogger-emoticon.blogspot.com myb jodoh:h: kite smpai sini , tp saya tk akan berhenti menunggu awak ,:face21: ahhh :face11:peduli awak dah ada gf ke ,blogger-emoticon.blogspot.com tade ke , saya tetap tnggu , awak tasuka awak pnya pasal ,blogger-emoticon.blogspot.com SAYA TETAP NK TNGGU blogger-emoticon.blogspot.com#degil niyy blogger-emoticon.blogspot.com. walaupun awak cakapblogger-emoticon.blogspot.com , penantian niyy semua membazirkan masa saya , OHH NOblogger-emoticon.blogspot.com NO:22: NO:22: , tidak sama sekali :face30: bak kata SAM blogger-emoticon.blogspot.comehemm , awak cinta blogger-emoticon.blogspot.compertama saya awak tahu tk blogger-emoticon.blogspot.comdan saya nak awak jadi cinta terakhir saya :face32: saya percaya saya akan cintakan awak sampai bila bila :face22: