Thursday, September 8, 2011

malanggg --"


salam diberi SALAMMM ~ oke niy nk cerita niyy harr , malas nk ceritapanjangg panjangg gopoh gopoh niyy har har semalam dalam class , cikgu ada pesan untuk yg semalam semalam punya kerjakena hantar hari niyy (semalam) #peningg kan HAHA then cikgu WARNING , sorang tk siap satu class kena dduk atas lantai , bestnyaaaaa cikgu muahh sikit aku biasakan lhaa kan haih muyien miyien siapa tk kenal PEMALASSS confirm last minuteaku baru nk siapkan memangg pon awal awal dtgg , cepat cepat aku rembat NIK punya buku pastuu copy dea punyaa otak tk berfungsi bila buad last minute , HAHA satu class , aku tnguk menggelibas habess siapkanhw BM tuu . tuu lhaa , kt ruma tanak buad kt sch baru terhegeh hegeh nk buad #cakap orangg har har . oke then satu class semua aku tnguk mcm dah siap haih selamaat tade lha kena dduk atas lntai berrr a few minutes later , cikgu pun masukk , ghaa sayanggg ku muahh sikit semangat niyy hantar buku , cikgu tnya siapa tk hantar lagi aku piker selamat lha sgt kn sekali WANY dgn POPYEH tk siap , bodoh niyyy sial , popyeh kerja tk siap , wany buku tk bawak , ehh HELLO girl , ARINA pun tk bawak buku , tp asal dea bolehh buat kt dalam kertas asal kaw tk bolehh npak sgt kn kaw pemalas , lebih malas dari aku oke disebabkan kaw dua orangg satuu class kena belajar atas lantai yg putihh bersihh tuu ehh muah sikit bodohh . aku mnyirap jehh tnguk muka yg MACAM TAK BERSALAH LANGSUNGG hah seronok aku menganjinggkaw , harr kaw nk sgt kn rampas KINOT amek lhaa :face4:, dea BESTIE aku:17: , aku tahu lha kinot mcm mana blogger-emoticon.blogspot.com ,even dea rehat apa segala dgn kaw , tp dea still ingat aku membe susah senang dea niyy blogger-emoticon.blogspot.com, dapat kaw SELFISHH habess blogger-emoticon.blogspot.com, mnyampahh makkkkblogger-emoticon.blogspot.com kbyee ily blogger-emoticon.blogspot.com

p/s : saya sayangg awak F blogger-emoticon.blogspot.com