Monday, August 29, 2011

Alone :(


Hari niyy 1 syawal , 1 syawal yg tade erti apa apa blogger-emoticon.blogspot.com 1 syawal yg duka blogger-emoticon.blogspot.com1 syawal yg sepi :face32: meriah dgn suara ibu bapa , abg , kaka . tapi saya blogger-emoticon.blogspot.com tk berbunyi blogger-emoticon.blogspot.comsepatah pun , sebab saya tk dngar kemeriahan suara awak :face36: suara kemeriahan awak tk muncul muncul , penat saya tnggu , terasa nak sgt call blogger-emoticon.blogspot.comawak :face47: tp saya takut awak layan saya mcm malam raya semalamblogger-emoticon.blogspot.com , saya callblogger-emoticon.blogspot.com , wish selamat hari raya , tk sempat cakap BYE BYE , awak dah matikan:face21: . saya tahu awak tanak dngar suara saya:face22: , tk suka saya call blogger-emoticon.blogspot.com. hmm :face41:kenapa mesti di pagi raya mcm niyy saya perlu menangis:face59: kerana awak blogger-emoticon.blogspot.com saya try tahan air mata sayablogger-emoticon.blogspot.com , tp kenapa mengalir jugak blogger-emoticon.blogspot.com saya tk tahu kenapa :face16:awak , mana janji awak dulublogger-emoticon.blogspot.com igt tk dulu saya selalu cakapblogger-emoticon.blogspot.com , nty raya , saya nk raya rumah awak , nk jpe bakal MAK MERTUA saya :face30: , semuaa tuu skrgg hanya sekadar kenangan terindah jehh:face37: pagi raya niyy mungkin meriah bagi awak , sebab tade DUKA dalam diri awakblogger-emoticon.blogspot.com , nama saya sikit pun tade dalam kepala otak awak blogger-emoticon.blogspot.com . saya tahu semua tuu , saya SERONOK dapat dngar suara awak semalam , walaupun sekejap blogger-emoticon.blogspot.com, saya teringin sgt nk tnguk kemeriahan dan kegembiraan awak tuu :face60: . saya rindu semuanya tentangg awak :face32:saya nk raya dgn awak , hanya AWAK SORANGGG:face59: . . saya rinduuu awakk sgt sgt :face16:, saya nk HAPPY HAPPY raya niy , tp bila teringat awak blogger-emoticon.blogspot.comsaya mesti nk nangis :face22: , lagi lagi tnguk lontong yg mak saya masak tuu , TERUS teringat awak :face21: saya DOAKAN awak bahagia dgn kehidupan awak:face36: saya tk bolehh nk paksa , wlaupun berat hati saya nk terima semua niyy blogger-emoticon.blogspot.com, raya yg sepatutnya meriah bagi saya , kini menjadi DUKAAA :face41: terima kasih awak :face41:

p/s : saya percaya saya akan sayangkanblogger-emoticon.blogspot.comawak sampai bila bilaa :face22: