Friday, August 26, 2011

10 sebab saya bagi :(

awak perlu tahu kenapa saya berkelakuan seperti ini bila bersama awak
Sensitif : Bukan bermaksud saya suka merajuk taw , tapi saya just nk bermanja manja dgn awak and nk dapatkan perhatian dari awak jehh

Cerewet : Bukan bermaksud FUSSY tak tentu hala kadang kadang saya nk jugak AWAK ikut kata-kata saya sekali sekala

Halus : Hati saya niyy ibarat sehelai sutera, cantik, mulus, lembut dan mudah tercarik dan koyak. Walaupun saya memaafkan seseorang atas sebab kesalahannya sendiri , biasanya saya akan ingat kesalahan tersebut untuk disimpan jadi pengajaran. Bukan DENDAM oke

Ikhlas : Keikhlasan saya terhadap awak tak perlu diragui

Korban : Saya sanggup berkorban apa saja untuk awak yang saya sayangg sgt , termasuk ibu bapa . dalam kata lain , WANITA ADALAH SEORANGG YANG TABAH .

Prihatin : Sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam

Manja : Walaupun saya adalah seorang WANITA yang pandai berdikari , tp naluri seorang WANITA masih lagi tetap seorang WANITA . Suka bermanja bukan hanya kepada insan yang bernama LELAKI namun juga sesama kaum

Ego : Saya sanggup menolak ketepi EGO saya apabila bersemuka dengan awak orangg yg palingg saya SAYANG

Cinta : CINTA pertama bagi saya adalah yang paling dalam dan tulus

Seks : SEKS bukanlah segala-galanya buat saya kerana WANITA diciptakan dengan 9 nafsu dan satu akal. NAFSU yang banyak dan tidak tertumpu kepada satu saja. LELAKI pula dijadikan dengan 9 akal dan satu nafsu. Fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukanmenghanyutkann ya

Menangis : saya menangis :face22: bukan lah bermakna saya seorang WANITA yg lemah , tp hanya dgn AIR MATA:face41: yg bolehh membuatkan SEORANG WANITA tenangg :face32:blogger-emoticon.blogspot.com