Wednesday, June 1, 2011

ape siaa --"

die kan stay satu area dngn siti nurshafiqah , u knal kan ? budak tu ckp dngn fyna yg hanah ajar u shisha mase hang dngn aizat sekali tu . u shisha batuk batuk semua then die ckp u comolot dngn hanah and fyna tu bagitahu i dekat sekolah . ramai kot dngr .

cerita hangat kn :)
haha . bialha hanah nk ajar aku shisha bagai .
kemahuan aku tuu semua
tapayahh lha tuduh tuduh ap segala --"
lahaii . pasal comolot tuu pulak .
NORMAL lha gengg .
bukannye mnyusahkan korang . ohh sory lha :)
to siti hurshafiqah :)
saya tk marah awak pon . mb awak hanye sekadar nk bercerita .
yg pntengg bukan berGOSIP kn .
to FYNA :)
its sokay . yg pntengg awak tade kutuk kutuk saya --"
sory tabole beritahu siapa yg cerita ini semua :) PRIVACY .
hanya ALLAH , aku dan yg tukang bercerita tuu jehh yg tahu .
eii tapayah lha sebar sebar kan bnde bnde mcm niyy . disgusting lha weyy .
asal ? jeless aku gan hanah comolot segala ?
pegi ciom lesbo maseng maseng lha !

SUCKS --"