Saturday, May 28, 2011

tak hadap oke :)

ap dho kaw niyy ?
nk saond saond aku segala ?
eeii gedik dho --"
aku pike kaw membe jehh dho . kalu tk aku da suro AJOL ludah muka kaw
kaw saond aku ap ary tuu ?

EHH NURIN , LEPAS NIYY AKU TASUKE KAW LAYAN APEK LAGI OKEEEEEE !

pehh . CYY dho . kaw sebot pekataan OKE tanak mcm eeii --"
nk teberak dho aku dnga
bagus lha kaw 
aku malass nk mention nama kaw kt sini
kaw kn ramai spy :)
fo your information lha kn
aku tk hadap lngsong gan bf kaw tuu
ap niyy ? aku kenal bf kaw dari fom 2 kot
kalu aku nk bf kaw tuu , petik jari jehh lha weyyy .
tade nk pakai rampas rampas segala niyy
kaw bukannye tk tahu aku da ad bf
aduhh .
setakat aku mtak bf kaw patong jehh kaw da nk hangen
ap ? aku bukannye mtak betol betol
gurau gurau kot
nama pon membe satu kelas 
ehh BUTO lha weyy kaw tk penah mcm tuu gan membe laky kaw dalam kelass , aku rasa lagi terok
kaw laen beb . kaw bukan Z yg aku kenal dulu
dulu kaw baik , aku suke beb membe gan kaw
tp skrgg . see
kaw lebih percaya kn orgg yg kaw baru kenal 2 tahu lebih tuu ,
dari aku yg kaw kenal 8 tahun niyy .
kaw dnga kn sgt ckap dea
dea tuu nk meruntuhkan persahabatan orgg jehh lha weyy
jgn disebabkan dea kite begado
kaw pon laen skrgg .
maseng maseng tk tentu arah
pliss perangai jgn kebudak budakkan sgt . matang lha siked
aku syggg kaw Z .
aku gan kaw membe dalama kot .
smpai kt sini . kaw lebih pecaya dea . sumpa weyy
aku tanak pon BF kaw tuu
aku gan dea membe jehh kot . setakat gurau gurau  mcm tuu .
normal lha
kaw tapayah risau . aku pon ade taste lha weyy
tamaen lha rampas rampas segala niyy --"
mcm bodoh

DAH BLAH !